dilluns, 31 de desembre del 2007

De balanços i propòsits...

Sembla mentida però ja s’acaba un altre any. Recordo perfectament l’últim dia de l’any passat. Miro tot el que ha passat des de llavors i no m’acabo de creure que hagin passat 365 dies. Hem d’aprofitar bé cada moment perquè això passa que ni ens n’adonem!
Diuen que ara és època de fer balanç i de marcar propòsits. Jo no faig ni una cosa ni l’altre. Les coses suposo que sempre poden millorar, però fins i tot de les més dolentes se’n poden treure coses positives, lliçons per continuar endavant. Al cap i a la fi un any són molts dies i seria molt estrany que tot ens somrigués sempre. La vida, de per sí, ja comporta els seus moments amargs. Així que el balanç dependria molt de la perspectiva amb la que es fes. Si ens fixem en com han anat les coses a Catalunya en general i agafem com a referència el “Llibre de reclamacions” de TV3, aquest ha estat, realment, un any per oblidar.
I pel que fa als propòsits… Prefereixo no fer-ne perquè estic segura que no els compliria; mica en mica, pas a pas, i ja es veurà. Faré el que s’hagi de fer, o el que pugui fer.
Això sí, espero que comenceu l’any amb bon peu, i si en feu, que el balanç del passat sigui positiu i els propòsits per l’entrant es converteixen en fets!

2 comentaris:

* poesia_ets_tu * ha dit...

Tens raó: hem d'aprofitar cada dia, cada hora, cada minut, cada segon, i intentar millorar com a persones, així com també posar el nostre granet de sorra per a millorar el món on vivim! Feliç 2008 wapa!
Mua

Núria ha dit...

jo també vaig veure el Llibre de reclamacions i vaig trobar que la idea d'agafar un llibre literatura catalana com a títol per cada episodi és genial, em va agradar molt, ho vaig trobar interessant i divertit. El resum et fa recordar coses que s'obliden perquè o bé són guerres o bé catàstrofes naturals. L'ave i renfe son les 2 coses per exemple. Jo ho dic sempre, Carpe Diem i Tempus Fugit!!!

bon any!!!!