diumenge, 2 de desembre del 2007

Catalunya diu prou


Ahir una multitudinària manifestació va omplir els principals carrers de Barcelona. La consigna: “Som una nació i diem prou! Tenim el dret de decidir sobre les postres infraestructures”. Sembla que els problemes, sobretot darrerament, pel caos que hi ha hagut amb rodalies a Barcelona ha crispat els ànims. I és normal. Fa molt, massa, que les coses no funcionen. I els catalans han decidit mobilitzar-se i fer-ho sota lemes que optaven per reclamar la independència i sobirania nacional. Catalunya vol decidir més.
Del que he llegit als diaris i he vist per la televisió una de les coses que més m’ha sobtat és allò que anomenen “ball de xifres” tan característic de tota manifestació. La guàrdia urbana ho xifrava en unes 200000 persones, els organitzadors en 700000 -la diferència és poca...- i El País, que fan els seus propis càlculs, en 125000. Ve ja se sap, tothom tira cap a on li interessa, però tanta diferència... Que tothom agafi el que més li agradi, o li convingui!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, voltant per internet he vist aquest bonic bloc, et felicito, jo soc un noi que col·lecciona plaques de cava, les xapes que surten de les botelles i també tinc una pàgina web: http://webfacil.tinet.cat/joseppin , fa temps que faig aquesta col·lecció i ja 4 catalans que he contactat per e-mail, hem guarden les plaques i quan en tenen unes quantes, me les envien, si vostè fa alguna col·lecció i li intereses, jo li guardaria el que hem digues i vostè a canvi hem guardaria les plaques, en el cas de que no fes cap col·lecció es guardar per a una amistat, a mi unes quantes plaques son millons de regals, així que si vostè no te cap compromis en guardar-les i estaria interessat en guardar-les fos 1 a l'any fosen les que fosen, jo li agrairia molt, contesti siusplau: jpctivenys@hotmail.com


Atentament

Josep

Núria ha dit...

Wola MAria!! Que vas na a la mani?? Jo no, a casa que s'estava molt bé. Pe`ro m'hagués agradat. Segur que són més de 150 mil com diuen!!! Esprem que sortir al carrer serveixi per alguna cosa, tot i que en tinc els meus dubtes. Plaques de cava? Que rar.

Jess ha dit...

Que bonics que queden sempre els números!!! Tothom fa càlculs a la seva manera. A mi sempre m'han ensenyat que 2+2=4, però es veu que no! Que a cadascú li han ensenyat de manera diferent. potser sóc jo la que estic equivocada? Ai no ho se, quin embolic!!!

Ai senyor, tant dret a decidir, tanta infraesttuctura per aquí i per allà, crec que al final deciidre anar a peu o amb bicicleta. Espero que no facin obres al carril bici o a la borera, perquè sinó...

ai senyor on anirem a parar? no ho sé.

Ens veiem per la Uni! Petons.