diumenge, 4 de novembre del 2007

El català a fires


Avui s’acaben les fires de Girona i segons diuen -s’ha pogut llegir a alguns diaris- el català hi ha augmentat la seva presència. S’ha implantat un fil musical en català -tot i que no se sent a totes les zones- i s’ha aconseguit que algunes parades, pel que he vist sobretot les de castanyes, posin els seus rètols també en català.
Tot són passos; intents de normalització d’una llengua tan vàlida per a totes les activitats, incloses les festives, com qualsevol altra.

1 comentari:

Núria ha dit...

EI Maria! Jo també m'hi vaig fixar en els cartells, i també em vaig fixar que anys enrere qui venia castanyes era la típica dona gran o home, i ara tot són gitanos romanesos!! Curiós com avancem oi? Bé, la música no ho sé, Obrint Pas, Gerard Quintana... Gossos no m'atrau massa...

Fins demà!!!